Re: Notebook firmy ACER - prosze o opinie...

Autor: Escorpion <violin_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:54:59 MET DST

motyw <msk@post.pl> napisał(a):

> Nie mam a ni Acerka a ni Toshiby ale zato dużo stacjonarnych i dwa serwery
> a notbooka nie kupie za długo pracuje w tej interenie żeby sie jeszcze
> męczyć z dodatkowym kompem :-) za dużo tego dobrego jak powiedziała moja
> żona Nie Wydasz Nastepnych paru tysięcy złotych na jakiś złom :-(
>
> Ale Acerka polecam sprzedałem troche tego i nie było żadnych poważnych
> awarii poza napędami cd (zakatowane przez klientów) i obsługą samych
> systemów

Dokladnie to samo powiedzieli mi w paru sklepach, do ktorych dzwonilem.
Jednak nie udalo mi sie porozmawiac z kims, kto osobiscie uzywalby notebooka
tej firmy. Wiem tylko, ze firma ta jest bardziej znana za oceanem i w
Europie zachodniej niz u nas.

Dla mnie do tej pory symbolem jakosci i niezawodnosci byla Toshiba, ale
niestety najwyzsze modele ostatnio produkuje tylko z matrycami
panoramicznymi. Ceny ma juz troche bardziej przystepne, jednak nie moze
konkurwac z ACERem.