Re: Notebook firmy ACER - prosze o opinie...

Autor: motyw <msk_at_post.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:42:17 MET DST

Escorpion wrote:

> A ACERka masz i uzywasz? ACER ewidentnie oferuje lepsze parametry i CENE
> :) Toshibe uzywam od jakiegos 1,5 roku i jestem zadowolony, choc bateria
> wytrzymuje jakies 10-15 min! :( Ale nie ma to az takiego znaczenia, bo
> uzywam jej tylko w domu. Mobilnie i wyjazdowo wykorzystuje Tableta PC
> firmy Compaq. Do zgrywania zdjec i ogladania filmow wystarczy.

Nie mam a ni Acerka a ni Toshiby ale zato dużo stacjonarnych i dwa serwery
a notbooka nie kupie za długo pracuje w tej interenie żeby sie jeszcze
męczyć z dodatkowym kompem :-) za dużo tego dobrego jak powiedziała moja
żona Nie Wydasz Nastepnych paru tysięcy złotych na jakiś złom :-(

Ale Acerka polecam sprzedałem troche tego i nie było żadnych poważnych
awarii poza napędami cd (zakatowane przez klientów) i obsługą samych
systemów

--
motyw
Mandrake 10/Celeron 2.4GHz/RAM 768 MB/HDD120GB/ATI9200SE128MB/NET_2.5MB