Re: Notebook

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 12:04:51 MET DST

Użytkownik "Piotr Karwowski" <piotrkarwowski@NO.SPAM.spymac.com> napisał w
wiadomości news:cgrf5c$931$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Najlepiej kupić samemu. Wybrać się na parę miesięcy na
> wakacje, albo popracować i za jedną, dwie, trzy tygodniówki
> kupić ślicznego notebooka. Z gwarancją nie ma większego
> problemu - za $100 więcej wykupujesz dodatkową
> międzynarodową. Warto potargować się, poszukać na promocjach
> - można dostać coś fajnego za grosze. Transport? Jaki
> problem? Bierzesz na kolana do samolotu i nie płacisz cła.
> Kupiłem dwa lata temu Toshibę i niedawno opchnąłem ją w
> Polsce za 75% tego, co zapłaciłem za nią, a mogłem jeszcze
> więcej wytargować. Teraz czekam na wymarzonego Power Booka -
> [...]

no tak tak wszystko pieknie ale nie kazdy ma mozliwosc pracy za granica
( chociazby kwestia jezyka ) a i koszt takiego wyjazdy jest duzy
wiec w sumie wychodzi na to samo albo drozej
co innego jesli ktos by to przy okazji przywiosl lub cos takiego
a w kwesti PowerBooka - sa to faktycznie zajebiste maszynki niezawodne
ale ucieczka w polsce od windowsow nie jest chyba najlepszym pomyslem
glownie problem ze sterownikami i mozesz miec problem z dokumentami
zapisanymi na
programach MS Office i odwrtotnie
ale zgadzam sie ze to fajne zabaweczki