Re: Dysk do laptopa - pilne!!

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 01:52:32 MET DST

Pawel S wrote:

> I tu mam pytanie: czy taki dysk można odbezpieczyć tylko z poziomu tego
> laptopa gdzie było hasło założone ? Bo jak patrzyłem do biosu to nie
> zauważyłem opcji (stary laptop to był)

Zależy, gdzie to hasło było założone. Np. jeśli w IBMie, to tylko z
poziomu tego laptopa albo za grube pieniądze w www.nortek.on.ca. W
innych - bywa różnie i jak zwykle - google twoim przyjacielem, np.:

http://groups.google.com/groups?q=hdd+password

Swoją drogą - zdaje się, że jesteś z Mikołowa, więc mamy niedaleko do
siebie - a nuż będziesz zainteresowany moim HDD? - podobna pojemność,
też IBM, mało używany, tylko wysokość (niestety) 17mm. Jeśli tak -
napisz na priva.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com