Re: roznica miedzy...

Autor: MX <maurycyj_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 01:35:52 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Od Bartona -- tak, oba. Ale w tym wątku Barton nie pojawił
> się ani razu ;)

Będę strzelał: Thorton to Barton z zablokowaną połową cache'u i obniżoną
magistralą. Ma to samo taktowanie co Thoroughbred (1666) i to samo
oznaczenie 2000+ co sugeruje, że nie ma żadnych zmian w organizacji
pamięci podręcznej w stosunku do Thoroughbred'a ponieważ wpłynęłoby to
na wydajność a co za tym idzie na oznaczenie modelu. Mam rację?

Pozdrowienia
MX

--
Poszukiwanie inteligencji we Wszechswiecie:
http://setiathome.berkeley.edu/