Re: ECS K7VZA i zalutowane zworki JP9, JP10

Autor: ... <maestoso_at_pl.onet.poczta>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:48:01 MET DST

> Zworki występowały w płytach na KT 133A.
> Widocznie masz KT 133.

podobno ostatnie k7vza 1.0 montowane były z kt133a (więc teoretycznie z fsb
133); nie tak dawno był podobny wątek na pl.comp.os.linux.sprzet:
doradzający twierdził, że można przelutować zworki, wcześniej upewniając
się po oznaczeniach chipsetu, że mamy do czynienia z wersją 1.0 z kt133a
(a nie z kt133);

pozdrawiam