Testowanie procka...

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:44:44 MET DST

Witam!

Znacie moze jakis program do testowania wydajnosci/szybkosci procka??
Tylko chodzi mi o testy w ktorych bedzie brany pod uwage tylko procek -
zeby wyniki byly miarodajne bez wzgledu na to czy mam Radeona99999999
czy karte grafiki zintegrowana.

Ps. Chodzi mi o rozbudowany program ktory by porzadnie wymeczyl procka i
wykazal jego wydajnosc, a nie o wyswietlenie ile proc ma MHz :)

Pozdrawiam!

--
Borys Power
GG: 2575874