Re: aktualizacja biosu

Autor: Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 19:04:32 MET DST

Użytkownik "mm" <bezspamuf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cgqe01$iim$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> nie radzę robić to samemu jeśli nie masz programu kreatora do
> aktualizacji biosu dołączonego na CD do płyty głównej.
> poczytaj sobie kilka ostatnich postów o zawieszeniu całkowitym komputera
> przez złą wymianę biosu !
> kreator przeprowadza bezpiecznie aktualizację biosu, tworzy dyskietkę
> awaryją i przede wszystkim wyszukuje nowy bios na stronie producenta

Co Ty sie tak na ten kreator uparles??
Ze Tobie nie wyszlo nie znaczy ze innym nie wyjdzie

Z innej beczki to mam dual biosa na plycie i moge sobie
wgrac nawet firmware od kosiarki i tez mi komp ruszy
wiec nie przesadzaj z tym pier.... kreatorem
Informatykiem trzeba sie urodzic a nie zostac !!

--
[  GA-8IK1100 & P4 2.6 GHz HT & 2*256 MB DDR 400 GeIL CL2  ]
[   Modecom Impact Silver & Realtek ALC 658 & 4 Speakers   ]