Re: aktualizacja biosu

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 19:10:57 MET DST

Użytkownik "mm" <bezspamuf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cgqe01$iim$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> nie radzę robić to samemu jeśli nie masz programu kreatora do
> aktualizacji biosu dołączonego na CD do płyty głównej.
> poczytaj sobie kilka ostatnich postów o zawieszeniu całkowitym komputera
> przez złą wymianę biosu !
> kreator przeprowadza bezpiecznie aktualizację biosu, tworzy dyskietkę
> awaryją i przede wszystkim wyszukuje nowy bios na stronie producenta

masz na mysli wlasnie ten model plyty ?? czy ogolnie to piszesz. Jesli
ogolnie to jakies bzdury, zawsze robilem updajty bez zadnego kreatora i
nigdy nic sie nie stalo. Raz tylko najadlem sie strachu, gdy sprobowalem
zrobic update "kreatorem" pod windowsem. W pewnym momencie windows sie
zawiesil. Od tego czasu zawsze robie w czystym dosie, korzystajac z
aktualnego oprogramowania producenta plyty glownej. Jesli sciagniesz wersje
biosa do Twojej plyty i nie zdarzaja sie zaniki napiecia to w sumie nic
nieoczekiwanego nie moze sie stac. Wg mnie duzo bardziej ryzykowne jest
korzystanie z "kreatorow" pod winde.

Tomek