Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 18:54:14 MET DST

Proces peterphk <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> zwrócił błąd:
> sprawdz co sie bedzie dzialo jak ustawisz zeby przelaczal sie przy 196V
> ... (oczywiscie o ile napiecie w sieci jest wyzsze na codzien:)

Normalne wyłączenie listwy zasilającej UPS działa tak samo, czyli komp się
wyłącza. Natomiast na sprawdzenie zaburzeń zasilania muszę poczekać, bo nie
zdarzają się codziennie... :)

> tzn. chodzi mi o taka sytuacje kiedy UPS pracuje na aku (nie ma pradu w
> sieci) a ty chcesz wlaczyc zasilacz tym wlacznikiem z tylu ...

A jasne. Tego wyłącznika używam zresztą tylko jak coś kombinuję z
komputerem, zwykle wtedy wyciągam tez kabel. UPS rzadko pracuje z baterii,
najczęściej przełącza się na max. kilka sekund.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze