Re: jaka hurtownie polecacie?

Autor: chris <hiagaranode_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 13:24:52 MET DST

A ja powiem ... Nie polecam Emitera .. zdarza sie ze (nagminnie ) sa braki w
wiekszych zamowieniach , przychodzi nie to co sie zamawialo (inny kolor np.
modelu monitora) ... raz beszczelnie wlozyli monitory wygladajace jak po
naprawie (slady otwierania obudowy) ! W dodatku bez kabli sygnalowych .....
trzeba sie pilnowac z nimi , ale jak sie im zaznaczy czego nie bylo to
kierowca dostarczajacy przesylke podpisze i dosylaja pozniej .. ...