Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:39:50 MET DST

Paweł Chrobak napisał(a):

> No właśnie znam to zjawisko, i starałem się jej dać tylko tyci, tyci, żeby
> tylko wypełnić luki powietrzne, że tak to nazwę.
> Powiedzcie mi kto ma 2500+ lub podobnie, jaką ma na nim średnio temperature,
> (przy dużym obciążeniu oczywiście )

powiem tobie tak ... ostatnio walczylem z takim jednym barton'em 2500
... pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to to, ze procek byl zwichrowany !
normalnie jak wezmiesz go do reki to bedziesz widzial, ze jest krzywy
... po zamontowaniu Arctic'a temperatura po chwili np. grania przy
zamknietej budzie 80C !!! komp oczywiscie sie resetowal ...
po zamontowaniu miedzianego radiatora i innego wentyla temperatura
spadla o 20C (w obudowie jeszcze dodatkowo wentylator wyciagajacy)
po tych operacjach nadal jest wysoka, ale juz bezpieczna dla procka (po
porzadnym obciazeniu max 65C)

proponuje dokladnie poogladac ten swoj procek i jezeli z nim wszystko ok
to zamontowac porzadny cooler na procka z miedzianym radiatorem i
dodatkowo wentylator z tylu obudowy ktory bedzie wyciagal cieple
powietrze ...