Re: SATA czy IDE

Autor: RatSbane <ratsbane_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 22:15:40 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsdeqb5lztasvdv@codeboy2003...

> No Sata mowia zeby nie brac dla Windowsa bo po 1 to tylko 1% roznicy
> miedzy IDE, a sprawa ze Windows nie lubi SATA ale to opinie w sklepach, na
> grupie win.nt twierdza ze po zmianach w konfigu nawet 160GB SATA pojdzie.

ja nie widze problemow z SATA. Do MSI masz dyskietke ze sterownikami dla
SATA do XP oraz NT czy 2000 jak bys chcial na nim instalowac system, wiec
wg. żaden problem - ja juz ze 2 razy na swoim instalowalem. wiec nie wiem o
co moze chodzic z tym ze 160 GB nie pojdzie.
IDE napewno szybko nie stanie sie przeszłością.

pozdrawiam
RatSbane