Re: SATA czy IDE

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 22:10:43 MET DST

On Fri, 27 Aug 2004 22:03:46 +0200, RatSbane <ratsbane@o2.pl> wrote:

> UÂżytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

> Mam od 05,roku Maxtor'a 120GB SATA i jestem jak najbardziej zadowolony -
> du¿a wydajnoœÌ oraz nie jest zbyt g³oœny, bardziej s³yszê ch³odzenie.
> UÂżywam
> teÂż 2ch Baracud IV 40 i III 20 ktore rowniez nie sprawialy jak dotad
> problemu.
>
> mobo dla uscislenia to samo czyli MSI KT6-delta

No Sata mowia zeby nie brac dla Windowsa bo po 1 to tylko 1% roznicy
miedzy IDE, a sprawa ze Windows nie lubi SATA ale to opinie w sklepach, na
grupie win.nt twierdza ze po zmianach w konfigu nawet 160GB SATA pojdzie.

i tak mysle czy robic sobie problemy (SATA) czy kupic stary dobry IDE ,
ktory jakos nie chce umrzec :)