Re: posożyt w sieci - czym go "zawiesic" ;)

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 16:34:07 MET DST

Użytkownik "mrtea" <mrtea@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cgnfgg$prl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
> mam takie pytanko
> mamy w sieci blokowej takiego malego pasozyta ktory sciaga roznymi
> programami p2p na potegę rozne pierdoly zapychając nam lacze (nie da sie
> nawet google wlaczyc)..
> zadne argumenty do niego nie trafiaja .
> tak sobie pomyslalem ze jakby mu sie komp zaczal nagle wieszac moze by sie
> oduczyl lekcewazenia innych i paunjacych zasad ...
> gosc ma chyba win 98 lub xp ..
> jakim programem mozna by mu kopa zawieszac i skad go sciagnac ?

Hmmm... Cafeini...?? Jak antywirka ma, a Ty nie masz dostępu do jego kompa w
celu stworzenia wyjątku to nici z tego :-)
Ja bym pogadał z takim, niech ssie w nocy, albo nad ranem:-) a jak nie to
wypad...
Oprócz tego możesz poblokować porty na których chodzą p2p, ale jak jest
bystry to obejdzie...

Powodzenia, Sekator.