Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 15:03:51 MET DST

enoa@gazeta.pl wrote:

> no własnie piszę po tym postem - bo ten jest ostatni :)
> surfując po goole natkąłem się na takie coś:
> http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/dellconverter.html
> czy może ktoś ma rozpiskę kabli albo linka do strony,
> która o tym traktuje ?

w zasadzie to po co ci rozpiska? na PSU chyba powinny byc wymienione
napiecia na danych kablach ew. posilkuj sie miernkiem (zawsze wskazane
dla bezpieczenstwa przy ew. przerobkach), a standart ATX to chyba
wszedzie znajdziesz? a jesli sam chcialbys kombinowac z konwertowaniem
to w googlu SPORO tego jest np.

http://www.upgradingandrepairingpcs.com/articles/upgrade3_01_01.asp
http://web2.murraystate.edu/andy.batts/ps/powersupply.htm
http://www.quepublishing.com/articles/article.asp?p=31105&seqNum=4
http://www.computer-hardware-directory.com/computerhardware/22
/atx-power-supply-pinout.html

itd.

ale jesli naprawde nie wiesz *dobrze* co chcialbys zrobic to na twoim
miejscu dalbym sobie spokoj - chyba ze plyta na ktorej bedziesz potem
testowal twoje skonwertowane "dzielo" to egemplarz do testow
extremalnych ;-)

> pozdrawiam

pozdrawiam

--