Re: wąskie gardlo ? :-)

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 13:49:07 MET DST

Użytkownik "Leming" <wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cgn4m4$rh7$1@news.onet.pl...

> Brzmi ciekawie... ale myślałem o Duronie 1800, co Ty na to?
na tej plycie i sdr pamieciach nie podkrecisz go, athlon jest niewiele
drozszy a ma wiecej cache - poszukaj np taniego xp2000+, widzialem po ok
230zl, a durony po 180 - warto kupic pelnego athlona IMO
> A jeśli chodzi o grafikę, to spodobała mi się Sapphire ATI Radeon 9550
> 128MB - zauważyłem że na grupie zbiera pozytywne noty... nie była by ok?

grafika nie jest priorytetowa IMO czasowo - r9600 nie maja smieigielka, a
9550widzialem tylk oze smigielkami(dla mnie ewidentna wada - te wiatraczki
zawsze sa o d... potluc)
w st-lutym grafika bedzie b tanio nadal na agp(nie martw sie o pci-e), a
mowiles ze masz malo kasy - weic sie zmobilizuj i kup porzadnego prac i ram,
a grafe kupisz jak kaska wpadnie

--
pozdr
  t_harry