Re: wąskie gardlo ? :-)

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 12:57:09 MET DST

Użytkownik "Leming" <wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cgn0sv$4il$1@news.onet.pl...
> Mam następujący zestaw:
> SOLTEK 75 KAV
> Duron 700
> 256 MB SDRAM i jedno wolne gniazdo na pamięć
> GeForce 2 MX 200 32 MB
> Seagate Barracuda 40 GB
> Co jest "wąskim gardłem" mojego kompa, co najbardziej ogranicza jego
> wydajność? W jakiej kolejności radzilibyście modernizować komputer,
> ewentualnie co podkręcić? Możliwości finansowe mam mocno ograniczone...
> Dzięki za wszystkie sugestie, pozdrawiam

do ogolengo zastosowania - praca w windzie, filmy, troche gierek itp
zmien procka na athlona xp(jak masz w miare nowa rewizje to bedzie
dzialal) - np xp2000-2400+ - to jest max co mozesz do tej plyty wsadzic, a
te procki juz ZNIKAJA, wiec radze sie pospieszyc... - za 3 miechy w
nowe/sprawne (sklep/allegro) beda tylko semprony na fsb 166 - wiec ci nie
pojda na plycie...
RAM - doloz 256 - pod warunkiem ze masz kosci pc133, jak masz starsze ramy,
to sprzedaj i kup jedna 512@133 - poszukaj, bo te kostki tesz juz od
dluzszego czasu znikaja... - nie wiem kiedy znikna, ale ram ma smiesznie
niskie ceny(w porownaniu do reszty czesci...)
dla mnie to by byly pilne zakupy - bo jak nie kupisz teraz, to pozniej
mozesz po prostu nie dostac(no chyba ze bedziesz bral procki z allegro pt
"nie wiem czy dziala - nie mam jak sprawdzic")
nie sluchaj graczomaniakow ze to g... sprzet - skok z d700 + 256MB na a2000+
+512MB odczujeszw praktycznie kazdym zastosowaniu - i dosc duzy...
baracuda to bdobry dysk - jak ci nie brak miejsca - nie zmieniaj, jest cichy
i np mi wystarcza..
jak znow ci sie uzbiera kaska - to wezmiesz cos sensownego - taniego i
pasywnego od ati, kolo stycznia/lutego pewnie 9600 beda za bezcen(200-300zl)

--
pozdr
  t_harry