Re: Pomocy! HP DeskJet 5150 i Win 2k SP4

Autor: Marijusz <marijusz_at_box43.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 07:29:05 MET DST

<ciach>
> zainteresuje i zechce poswiecic swoj wolny czas. dlatego obrazanie
sie
> jest IMHO zupelnie *bez sensu*.

Witam!

Nie chodzi to o obrażanie się, po prostu na innych grupach
reakcje przeważnie były szybsze, chociażby taka jak Twoja :)

Teraz poważnie:
Udało mi się obejść ten problem - wina leży na 99% po stronie
płyty głównej - Intel D865GLC - niby nie taka stara płyta,
a są problemy z prawidłową obsługą USB :(
Włożyłem kartę USB na PCI i podłączyłem do niej drukarkę
- problem zniknął :)
Być może komuś przyda się ta informacja.

--
Z pozdrowieniami
Mariusz