Re: 4 dyski twarde i 2 napedy CD i CDRW i Chieftec 420

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 20:22:00 MET DST

Sander napisał:

> A w tym wątku mowa o zasilaczu 420W ... więc jest różnica :)

Jest, ale jak przeczytasz moje posty, to pewnie nabierzesz
respektu do zapotrzebowania na moc niektórych podzespołów.

Wtrącę tylko "3 grosze" do tego co wcześniej napisałem. Ze 2
tygodnie temu do swojego kompa dołożyłem 2-gi tuner telewizyjny i
od razu przy pierwszym starcie usłyszałem minimalnie głośniejsze
iskrzenie. Po ponad półrocznej pracy na tym zasilaczu zdążyłem się
już do tego zjawiska przyzwyczaić, więc już mnie nie przeraża. Ale
w przyszłym tygodniu planuję dokupić kolejny dysk Hitachi 200 GB i
przyznam, że zaczynam się lekko obawiać o ten zasilacz (i całą
resztę).

--
                        Pozdrawiam, Sniper