Re: Dobry zasilacz - jaki wybrac ?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 14:44:12 MET DST

Sledziu napisał:

> ale widzialem takie chieftecki z ciut mniejsza konfiguracja
> (dyski) i pieknie chodzily

Ja też widziałem wiele takich, dlatego nadal polecam te zasilacze,
bo są po prostu o wiele lepsze niż tani złom za 70 zł. Nie
zraziłem się do nich, mimo swoich problemów. Teraz mam model 420 W
i działa prawidłowo.

> stabilne napiecia itd.

No, z tymi stabilnymi napięciami na Chieftecach można już
polemizować. Na tej grupie wiele razy ktoś informował, że na
procesorach Intela linia 3,3V ledwo mieści się w granicach normy,
albo nawet ją czasami przekracza.

> Ale z drugiej strony po kiego @#$ trzymac tyle dyskow.

Niektórzy mają większe potrzeby niż przechowywanie kilku filmów i
gier ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper