Re: Dobry zasilacz - jaki wybrac ?

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 14:05:10 MET DST

> Zapewniam cię, że bardzo się mylisz :)
>
> Ale jeśli chcesz poczytać, o moim sprzęcie i zasilaczu Chieftec
> 360W, proszę bardzo:
> http://tinyurl.com/5f6u8

Nop calkiem ciekawa lektura :P
Nie wiem co ci napisac na to, ale widzialem takie chieftecki z ciut mniejsza
konfiguracja (dyski) i pieknie chodzily, stabilne napiecia itd.
Ciezko stwierdzic co to moglo byc....moze pech, a mzoe faktycznie ten model
zasilki nie radzi sobie z tyloma dyskami. Ale z drugiej strony po kiego @#$
trzymac tyle dyskow. Tzn normalny zjadacz komputerow(:P) tak nie ma, to jest
juz extremalna konfiguracja.