Re: Backup Danych !

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 13:40:14 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message
news:cggrr5.160.1@podolany.art.pl...
> Twoja odpowiedz jest bardzo zabawna - gdyby ktos chcial miec
> kopie zapasowa robiona jednoczesnie z zapisem oryginalu, to
> z pewnoscia skorzystalby z rozwiazania sprzetowego /raid mirroring/;

raid z jednego katalogu do drugiego?
 poza tym link do softu, ktory podalem sluzy do monitorowania zmian i
reaguje onchange, wiec tylko wtedy kiedy sie cos zmienia powoduje backup i o
to chodzilo pytajacemu.

> uzywanie oprogramowania do robienia takiej kopii znacznie
> spowolniloby komputer, a do tego podane przez Ciebie oprogramowanie
> jak widac rowniez uzywa polecen OS do wykonywania kopii; na tej
> samej zasadzie w linuxie rowniez mozna puscic skrypt z petla
> nieskonczona i najmniejszym priorytetem i

porownujesz skrypt, ktory bez przerwy bedzie przewalal pliki po katalogach
do softu, ktory zrobi to raz na jakis czas. to ze korzysta z lini polecen
nie ma znaczenia. obydwa korzystaja, tylko jeden jakos bardziej z sensem.

cron sluzy do okresowego wywolywania pewnych akcji, ale nie do monitorowania
na biezaco zmian. nawet jak puscisz takie cos w petle z malym priorytetem to
moze i procesora nie zajedziesz, ale dysk z pewnoscia. to tak jak w tym
twoim ukochanym linuxie cronem bys wylaczal i wlaczal jakas aplikacje, zeby
miec pewnosc, ze zawsze jest wlaczona zamiast odpalic ja z atrybutem
respawn.

tbg