Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 13:40:45 MET DST

Jerry.J wrote:
> To co dyski nie mogą być koło siebie - w "koszyku metalowym" obudowy ??
> ( Mam starą kiepską, mała obudowe... )
> Co radzicie ??

Ja u swojej obuowie montuje dyski co drugie miejsce, zawsze tak
montowalem i dyski mi sie przegrzewaly. Zwroc uwage na to, aby HDD mial
nad soba troche miejsca - ceplo musi gdzies uciekac. Jesli nie mozesz
ich 'poluzowac' wtedy przyda sie wentylek.

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl