Re: co kupic w zamian? :(

Autor: mciek <ROT13kkk-arj.hfha_at_jc.hfha.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 23:11:35 MET DST

> bardzo prosze poradzcie mi co teraz kupic w zamian za samsunga 959NF.
> pisalem do producenta (przedstawicielstwo w polsce) kiedy spodziewana jest
> dostawa tego modelu ale mi powiedzieli ze byc moze pod koniec sierpnia lecz
> najprawdopodobniej bedzie to juz inny model (nastepca). a zatem pytam sie
> Was- co teraz wybrac? pewnie powiecie nec 991sb ale jakos tak ma gorsze
> parametry niz ten samsung.... :(

A znasz może jakieś szczegóły co do tego następcy, jaki to będzie model? od
kilku tygodni próbuję znaleźć sklep, gdzie można ten monitor przetestować,
ale w większości sprowadzają go na zamówienie...

Nie spieszy mi się na razie z zakupem monitora wolałbym przed zakupem
dokładnie przetestować sprzęt, ale jeżeli ma wejść nowy model to może
poczekam.

PS. Nie podałeś skąd jesteś, ale na początku sierpnia w Warszawie w Media
Markt było kilkanaście sztuk, teraz ich już tam nie ma, nie wiem jak w
innych sklepach Media Markt w Warszawie - sprawdzałem tylko w jednym.