co kupic w zamian? :(

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 19:22:29 MET DST

witam!

bardzo prosze poradzcie mi co teraz kupic w zamian za samsunga 959NF.
pisalem do producenta (przedstawicielstwo w polsce) kiedy spodziewana jest
dostawa tego modelu ale mi powiedzieli ze byc moze pod koniec sierpnia lecz
najprawdopodobniej bedzie to juz inny model (nastepca). a zatem pytam sie
Was- co teraz wybrac? pewnie powiecie nec 991sb ale jakos tak ma gorsze
parametry niz ten samsung.... :(

pozdrawiam
Andre