Re: Temperatura Athlon 1,3 Ghz

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:07:54 MET DST

Piotr Wydymus napisał(a):

> A'propos zasilacza. Mam starego Codegena 300W. Napięcia z tego co
> widziałem trzyma tak sobie. Mam zamiar go wymienić i właściwie dam sobie
> chyba radę z wyborem jakiegośmodelu w okolicach 150 zł. ale mam pytanie.
>
> Czy szumy w słuchawkach od zintegrowanej z tym ASUS'em karty dźwiękowej
> mogą być wywoływane przez "smrodzące" kondensatory na zasilaczu (ma ok.
> 3 lat), czy jest to "feature" płyty?

szumy w sluchawkach moga byc z 1000-ca powodow ... od niskiej dynamiki
wzmacniacza, przez lipny kodek dzwiekowy az po najczesciej wystepujaca
przyczyne czyli nie radzenie sobie przez karte ze "szpilkami" w
zasilaniu ... wiekszosc kart tak ma i przy normalnej pracy kompa slychac
rozne szmery w momencie jak pracuje hdd, procek lub dowolny inny element
ktory pobiera troche wiecej pradu ...