Re: Temperatura Athlon 1,3 Ghz

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:40:34 MET DST

> Wgraj nowy BIOS. Spróbuj uruchomić komputer na innym zasilaczu.

A'propos zasilacza. Mam starego Codegena 300W. Napięcia z tego co
widziałem trzyma tak sobie. Mam zamiar go wymienić i właściwie dam sobie
chyba radę z wyborem jakiegośmodelu w okolicach 150 zł. ale mam pytanie.

Czy szumy w słuchawkach od zintegrowanej z tym ASUS'em karty dźwiękowej
mogą być wywoływane przez "smrodzące" kondensatory na zasilaczu (ma ok.
3 lat), czy jest to "feature" płyty?

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
motaboy@poczta.onet.pl, GG: 2904275