Re: Montaz Radiatora na NB plyty

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:22:24 MET DST

Wczoraj załorzylem ZM-NB32j na northbrigde tej plyty i jest super, co prawda
wcześniej juz zdjąłem z niej wentylator i chodził tylko na radiatorze
(zalamna znalazłem w jakiejś szafce) i też było dobrze. Radiatorek jest IMO
bardzo dobry wześniej służył jako pasysne chłodzenie Radeona 9100 i też się
sprawdzał.
A co do pytania to dziurki w płycie są (na kołeczki jest zamontowany
oryginalny radiator), a w zestawie zalman dale wszystko co potrzebne do
mocowania.
Pozdro
Volus