Re: składam komputer - kilka pytań

Autor: bartosz skowron <xterror_at_o2.WYKASUJ-X-TO.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:40:00 MET DST

rashman wrote:

> p4 2.4 Ghz HT + 2x512 twinmos 2.5 + Zalman alcu 7000 - nigdy nie mialem
> najmniejzych problemow z systemem.

Zastanawiam się tylko czy nie lepiej dołożyć i wziąść IS7. Tzn. czy ta
wersja econo nie jest jakaś zubożona na chipsecie itp. Bo FireWire i
RAID to i tak nie dla mnie.

Na stronie Abita pisze:

kontroler gigabitowej sieci LAN; wymagany zenętrzny interfejs warstwy
fizycznej połączenia (gigabitowy lub 10/100-Mbit LAN)

To jest sieciówka zintegrowana czy nie? :)

> Antec to taki Mercedes na rynku, jezeli przyjac, ze Codegen to Daewoo, Modecom
> to Peugot, a Chieftec to VW :].

Świetne porównania :) Wszystko się rozjaśnia :)

> ma o 30 W slabszy zasilacz (Sonata 380)

Zapytam jeszcze raz, bo nie widzę odpowiedzi. Czy zasilacz o tej mocy
spokojnie wystarczy do pracy?

PS. I mógłbyś mi napisać czym się różni PATA od SATA?