Re: Jaki dysk SAMSUNG, czy SEAGATE

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 11:35:39 MET DST

Uzytkownik "PawelM" <paff8@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:cgg91o$jlb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Samsung nie cieszy sie dobra opinia i sam przyznam, ze moj naped COMBO
> samsunga czasami odmawia posluszenstwa, ale sadze, ze to przypadek, moj
> model akurat trafil sie felerny.

moim zdaniem to wcale nie twoj konkretny model - widzialem wiele napedow
samsung odmawiajacych posluszenstwa w ciagu ok roku, oraz jeden ktory nie
czytal plyt od nowosci - zeby bylo smieszniej czytal wszsytkie shitowe
nosniki, a nie radzil sobie z markowymi plytkami i orginalnie tloczonymi -
smiech na sali, ten przyklad wlasnie okresla docelowe zastosowanie
samsunga - shit do shitu

> Seagate nie da sie ukryc, ze jest drozszy, znalazlem sklep, w ktorym
> roznica jest tylko 30 zl, ale wlasnie te 30 zl chcialbym zaoszczedzic,
> jak i czas zamowienia tego dysku w tymze sklepie. I tak planowalem zakup
> dysku 20GB, wiec kazdy dodatkowy koszt, bedzie dla mnie ciosem w ..
kieszen.

a skad wiesz, ze twoja plyta prawidlowo obsluzy 40 - jezeli obsluzy 20 to
wcale nie musi widziec 40(nie napisales co to za dell)

--
pozdr
  t_harry