Jaki dysk SAMSUNG, czy SEAGATE

Autor: PawelM <paff8_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:39:13 MET DST

Witam,

pisze na ta grupe po raz pierwszy, przeszukalem archiwum, znalazlem
troche opini na temat dyskow tych firm, jednakze moj problem jest troche
odbiegajacy od porownan dwoch producentow.

Chcialbym kupic do DELLa jeden z dyskow

Samsung 40GB 5400RPM 8MB cache (MP0402H)
Seagate Momentus 40GB 5400RPM 8MB cache (ST94811A)

Samsung nie cieszy sie dobra opinia i sam przyznam, ze moj naped COMBO
samsunga czasami odmawia posluszenstwa, ale sadze, ze to przypadek, moj
model akurat trafil sie felerny.

Seagate nie da sie ukryc, ze jest drozszy, znalazlem sklep, w ktorym
roznica jest tylko 30 zl, ale wlasnie te 30 zl chcialbym zaoszczedzic,
jak i czas zamowienia tego dysku w tymze sklepie. I tak planowalem zakup
dysku 20GB, wiec kazdy dodatkowy koszt, bedzie dla mnie ciosem w .. kieszen.

Moje pytanie brzmi, czy jest moze osoba, ktora posiada laptopa z
wymienionym powyzej dyskiem samsunga i cieszy sie stabilna praca tegoz
sprzetu?

Prosze rowniez o krytyczne uwagi, jezeli takowe sa, dotyczace dyskow
seagate.

--
pozdrawiam
paff