Re: składam komputer - kilka pytań

Autor: bartosz skowron <xterror_at_o2.WYKASUJ-X-TO.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 11:25:22 MET DST

rashman wrote:

> Glosniejszy od wersji PATA, moze Samsung?

Ops...wychodzą moje zaległości w technologii :) Co to jest PATA?
Do Samsungów mam odraz za młodu. Szkoda, że Quantumów nie robią - te
chodziły idealnie kiedyś. Myślałem o Matroxie, ale to podobno strasznie
buczy.

> Nie znam sie - ja tam wole LCD, ale u Ciebie to odpada. Po monitor to radze sie
> sie przejsc osobiscie i nie oszczedzac 50-60 PLN na kupowaniu przez siec or smf.
> Przejdz sie, poogladaj, pomecz sprzedawcow, zastanow sie, przepsij sie z tym,
> kup :)

Przecież nie pisałem, że kupuję w sieci :) Co do monitora to wiem, że
trzeba sprawdzić model :)

> Nie znam sie. Mam Liteona - chwale sobie, ale inny model.

Też ma Liteon'a i też sobie chwalę. Chyba zostanę przy tej firmie.

> Mam. Chwale sobie :) Polecam.

Stabilne i solidne? Cena jakoś śmiesznie mała. Choć wtedy miałbym kase
na tego NECa. Jaki CPU do tego wkładałeś?

> Chieftec bez drzwiczek. Powiem Ci co ja kupilem - kupilem Antec'a 3700 BQE - ok
> 550 PLN z zasilaczem > cicha, wyciszenie hdd w cenie, bardzo fajny, 350 W
> zasilacz, ktory normalnie kosztuje powyzej 300 PLN, cichy wiatrak 12cm w cenie.
> No i wyglad bez wodotryskow. Warto wydac te pieniadze:)

Fajny ten Antec. Pdoba mi się :) Ten zasilacz Anteca to jest to:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_6367.html ?

Moc wystarczająca? Nie jest to jakiś naciągany 300W?