Re: składam komputer - kilka pytań

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 02:46:02 MET DST

bartosz skowron napisał(a):

> HDD: Seagate 120 GB Barracuda 7200.7 ST3120026AS 8MB Serial ATA
Glosniejszy od wersji PATA, moze Samsung?

> 1) MONITOR
Nie znam sie - ja tam wole LCD, ale u Ciebie to odpada. Po monitor to radze sie
sie przejsc osobiscie i nie oszczedzac 50-60 PLN na kupowaniu przez siec or smf.
Przejdz sie, poogladaj, pomecz sprzedawcow, zastanow sie, przepsij sie z tym,
kup :)

> 2) NAPED OPTYCZNY
Nie znam sie. Mam Liteona - chwale sobie, ale inny model.

> 3) PŁYTA GŁÓWNA
> Abit IS7-E
Mam. Chwale sobie :) Polecam.

> Fajnei jakby było dużo USB. Firewire niewymagany. RAID też jakoś
> niekoniecznie. HT, FSB 800MHz, dual mode wymagane :) Duża ilość portów
> SATA itp. równie mile widziana.
2x Sata, USB duuuuzo /tyl + sledz + obudowa, jak jest mozliwosc/ - to oczywiscie
o IS7-E

> 4) OBUDOWA
> Podobno tutaj polecają Chieftec 360W (HPC-360-302DF)
> Tylko, że wraz z tą obudową wychodzi już prawie 500 złoty. IMHO dużo.
> Przeglądałem obudowy Chiefteca, ale strasznie denerwują mnie
> drzwiczki i dałem sobie spokój.
Chieftec bez drzwiczek. Powiem Ci co ja kupilem - kupilem Antec'a 3700 BQE - ok
550 PLN z zasilaczem > cicha, wyciszenie hdd w cenie, bardzo fajny, 350 W
zasilacz, ktory normalnie kosztuje powyzej 300 PLN, cichy wiatrak 12cm w cenie.
No i wyglad bez wodotryskow. Warto wydac te pieniadze:)

--
pozdr.
r.