Re: cos nie dziala...

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 10:23:49 MET DST

> divx, np . zwykly mpg) komputer staje, film probuje sie ciagle
uruchamiac,
> proces caly czas na 100% obiazenie procesora, no i tak stoi.

Bardzo często jest to problem wyłącznie software'owy. Szczególnie kiedy
instalujesz zestaw ffdshow. Pokombinuj w konfiguracji kodeków, jeśli
masz ten zestaw. U mnie zazwyczaj pomaga. Nie chciało mi się jeszcze
dochodzić przyczyny.

Tyle, że ja to mam tylko przy okazji Div-X'ów/Xvid'ów. Z MPG miałem
jeden przypadek.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
motaboy@poczta.onet.pl, GG: 2904275