Re: Klawiatura śpi po STR

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 10:14:56 MET DST

> nie mogę nic dalej zrobić - klawiatura nie odpowiada. Klawiatura
> standardowa - Samsung na PS/2. Najlepsze jest to, że to chyba wina
systemu,

Miałem coś podobnego na płycie ASUS A7V266 i był to początek jej końca.
Objawiało się to również czasami, oprócz zwisów klawiatury, piskami z
gwizdka (tak, jakby klawisz był przyblokowany).

Na początku pomagało kilkakrotne wyciągnięcie i włożenie wtyczki do
gniazdka, potem zakup klawiatury USB, a potem całość zdechła.

Ale czy to to - pewny nie jestem.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
motaboy@poczta.onet.pl, GG: 2904275