Re: konkluzja - dlugie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:04:31 MET DST

Użytkownik "::: sebo :::" <shopen@space.pl> napisał w wiadomości
news:cgh8l1$snp$1@nemesis.news.tpi.pl

> Lecz po zastanowieniu i zweryfikowaniu swoich potrzeb przyjelem
> nastepujace kryteria co do planowanego kupna drukarki:
> 1. to co na poczatku wydawalo mi sie ciekawostka w epsonie - druk na
> plytkach - nie musi tego posiadac - na allegro wypatrzylem naklejki i
> maszyne do pozycjonowania w zestawie za 30 pln

Gorąco odradzam wszelkiego rodzaju naklejki na płytkach. Większość z tak
oklejonych płytek z muzyką, jakie posiadam, w dobrym odtwarzaczu
przestała się czytać. Płytek z danymi nie oklejałem, więc nie wiem jak
by się teraz zachowywały. Poza tym same naklejki po pewnym czasie się
też się odklejają, nawet te dobrej jakości (BASF). Gdybym teraz stał
przed wyborem - zdecydowanie kupiłbym po prostu odpowiednią drukarkę.

/odpowiadając zmień px na pl/