Re: Backup Danych !

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 00:58:39 MET DST

In news:cgg574$el3$1@inews.gazeta.pl , *Sebastian* wrote:
> Mam problem, googluje już pół dnia w poszukiwaniu programu, który będzie

Tzn od 04-08-25:9:18, czyli poniższa odpowiedź już jest w googlach.

> mi na bieżąco backupował jeden z katalogów (będzie go zapisywał na 2
> partycji i wszystkie zmiany), nie wiecie może jakiego programu
> powinienem szukać ? pozdrawiam

Samemu napisać. Nazwać backupuj.bat a w środku umieścić napisy w stylu:
xcopy h:\server\*.* d:\kopia\server /E /D

Jeden pod drugim w zależności od potrzeb. Wyjaśnienia do polecenia:
tryb MsDOS --> xcopy /?

I umieścić w harmonogramie co parę minut.

I w związku ze zwiększonym obciążeniem procesora zmienić zasilacz.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)