Re: plyta Soltek i beep errors - problem?

Autor: Adasio <franklyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:29:04 MET DST

Użytkownik "karlos" <karloss@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cgg7vs$qie$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Od razu chcialbym zaznaczyc, ze pogooglowalem na temat dzwiekowych kodow
> bledow, ktorymi komputer informuje o bledzie :)
> Ale ten problem jest dla mnie conajmniej dziwny i nie znalazlem jego
> wyjasnienia w necie.
> Plyta glowna Soltek SL75DRV + Athlon 1600 + RAM128MB, grafika GeForce
64MB,
> dysk Barracuda 40GB.
> Problem jest tego rodzaju, ze komputer podczas uruchamiania wydaje 3
krotkie
> [...]

Przyczyna może leżeć nie w komputerze, a w monitorze. Też miałem taki
problem i okazało się, że wtyczka w monitorze była walnięta. Sam zachodze w
głowe jak to możliwe bo żadnych objawów typu monitor się nie włącza, brak
pełnych kolorów RBG nie było, a komputer BEEP'ał. Najwyżej odłącz głośnik
systemowy i po sprawie ;-)

Pozdrawiam
Adam