plyta Soltek i beep errors - problem?

Autor: karlos <karloss_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:21:22 MET DST

Witam
Od razu chcialbym zaznaczyc, ze pogooglowalem na temat dzwiekowych kodow
bledow, ktorymi komputer informuje o bledzie :)
Ale ten problem jest dla mnie conajmniej dziwny i nie znalazlem jego
wyjasnienia w necie.
Plyta glowna Soltek SL75DRV + Athlon 1600 + RAM128MB, grafika GeForce 64MB,
dysk Barracuda 40GB.
Problem jest tego rodzaju, ze komputer podczas uruchamiania wydaje 3 krotkie
beep w odstepie ok. 2s. wg informacji, ktore udalo mi sie znalezc problem
moze dotyczyc RAMu lub grafiki, ale jak do tej pory zadnych bledow (blue
screen'ow) nie bylo - system win xp prof. Najdziwniejsze jest to, ze po
wejsciu do BIOSu caly czas slychac beep w odstepach ok 2-3s. Czy przyczyna
w/w problemu moglabyc instalacja nowych driverow do karty graficznej, ktora
jak sie pozniej okazalo nie pozwalala na ustawienie wiekszej rozdzielczosci
niz 800x600:-/ i trzeba bylo wrocic do do starych sterow?
Czy ktos spotkal sie z takim problemem?
Dodam, ze komputer nie jest moj tylko mojego ojca, wiec na moje pytanie
odkad jest tak sytuacja nie otrzymalem informacji :)
Dzieki za ewentualna pomoc.
pozdrawiam

---