Re: Nowy komputer - proszę o sugestie

Autor: Teq <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 21:36:06 MET DST

"Bufi" <michalbu@pf.pl> wrote in message
news:cgfo82$agc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No i tu sie znacznie roznimy. Ty skladasz komputery do gier, a ja nie. I w
> moim przypadku wsadzenie wypasnej karty graficznej niewiele zmieni.

Wbrew pozorom komputer, ktory byl przeze mnie zlozony na tej plycie
najprawdopodobniej nigdy nie ujrzy zadnej gry komputerowej, podstawowym
celem byla obrobka obrazu z kamery cyfrowej zrzucanego przez firewire na
dysk

> No wlasnie, nie widze na tej plycie gniazd DDR. Jak tam wsadzic wspomniane
> Twinmosy?

O zesz w morde tu mnie masz :) grr, zapomnialem ze do niej dwojki tylko
wchodza, a to przez to ze ostatnio skladalem komputer na bazie i915G ktora
akceptuje DDR'y i dokladnie te pamieci Twinmos wstawilem. :(
Tak czy siak sorry za wprowadzenie w blad, kurde gdzie tu specjalisci ktorzy
powinni mnie byli za to objechac !!!

Do Gigabyte wstawialem Kingston ValueRAM 2x512MB / DDR II / PC2-4200 / 533
MHz / 1.8 V / CL4 /
niestety nie wiem gdzie je w polsce dostac, kosztowaly w przeliczeniu 1250
zlotych.

> No to zawsze jakas oszczednosc, tylko czy BOXowy cooler nie bedzie chodzil
> na pelnych obrotach jak odkurzacz?

Moj poprzedni komputer to Athlon XP 2200, wiec boxowy wentylek na intelu
jest dla mnie odswiezajaco cichutki ;)

Pozdrawiam

Teq