Re: Naiwne pytanie o LCD.

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 20:54:47 MET DST

Marcin wrote:
> Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości

> tak tylko pytam, bo widzisz, zadnego drozszego monitora w akcji nie
> widzialem.
przejdz sie do sklepu np monitor.pl jak mieszkasz w wawie tam bedziesz
mogl zobaczyc w akcji ;]

> dlatego tez wole zapytac czy drozsze monitory beda mialy lepsza jakosc
> obrazu, czy co tam jest istotne w LCD.

co do jakosci to zalezy jak mocno twoje oczy sa wymagajace i ostrzegaja
subtelnosci w wyswietlaniu kolorow (karta graficzna i kabel tez moze
miec znaczenie przy niektorych preferencjach ;] ) wiec ciezko
jednoznacznie powiedziec czy sie oplaca.

BTW nie jestem zwiazany nijak z firma monitor.pl ;] tak gwoli wyjasnienia