Toshiba A35-S159

Autor: Wito <itekPRZECIWSMIEC_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 20:55:22 MET DST

Witam,

Mam laptopa A35-S159 i coś się z nim ostatnio dzieje. Przy włączaniu
systemu, czasmi po uruchomieniu zaraz a czasami po 15min zawiesza się.
Pojawiają się pasy na ekranie pionowe i słuchać leciutki pstryk. Zazwyczaj
jest tak, że działa ok 15min, później coraz częściej pada... nie wiem może
się coś przegrzewa? Kompa kupiłem w stanach, legalnie. Gdzie w polsce można
go naprawić? Co musze zrobić by mi go zserwisowano? Czy w Rzeszowie ktoś się
tym zajmuje?

pozdrawiam
Wito