Re: Co zamiast GF4 Ti 4200?

Autor: LeHardi <lehardi_at_tonieadres.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:39:16 MET DST

Użytkownik Exar napisał:

> Użytkownik "LeHardi" <lehardi@tonieadres.pl> napisał w wiadomości

> A czy naprawde potrzebujesz zmienic karte? Jesli jestes wytrawnym
> 'gercownikiem' to po przesiadce na przykladowo 9800 pro zauwazysz wzrost
> wydajnosci i korzysci z dx 9. Ale raczej na pewno nie bedzie to wzrost taki
> jaki sobie wyobrazasz. 4200Ti to jeden z najlepszych gpu jakie kiedykolwiek
> powstaly i jego osiagi sa zadziwiajace nawet w doom3. IMO jedyna sensowna
> wymiana to na x800 / gf 6. Nizsze karty to tak naprawde wywalenie pieniedzy,
> zbieraj kase na nowa generacje.

Rozważam również i taką możliwość: mógłbym odłożyć zakup karty np. do
października. Pojawia się tylko pytanie, czy jest szansa że jesienią
pojawi się w sklepach coś z tej nowej generacji w akceptowalnej cenie,
czyli ok. 1000 zł. Nie jestem znawcą rynku nie wiem więc czy jest na co
czekać...

Pozdrawiam

--
LeHardi