[xp] wylacza sie monitor

Autor: FoRK <fork_at_USUN_TOtlen.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 18:17:30 MET DST

Witam!
Mam nastepujacy problem z komputerem: od jakiegos czasu podczas
uruchamiania windowsa xp wylacza mi sie monitor. Obraz jest podczas
ladowania sie systemu, ale w momencie gdy powinien pojawic sie pulpit,
monitor gasnie. Wszystko jest ok pod Mandrake'iem i poza tym monitor
dziala z innym komputerem, wiec wykluczam jego awarie.
Nie mam mozliwosci sprawdzic ustawien, bo nim zdarze cokolwiek zrobic,
to mam juz ciemny ekran. Co robic?

Pozdrawiam

--
FoRK