Re: [pyt] Najlepsza pasta termoprzewodzaca

Autor: BR101 <mariusz[WYTNIJ_TO>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:38:40 MET DST

Użytkownik "SamoDobro" <samodobro@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:opsc59y10xf53c8b@news.tpi.pl...

> Arctic Ceramique - jeśli chodzi o stosunek wydajność/cena - nie do pobicia

Dzieki, chyba zdecyduje sie wlasnie na nia.

> a do ilu Ci się grzeje?

Przecietnie 55 st C. W stresie nawet 59 st C. Cooler to GlacialTech Silent
Breeze 462 II. W tym miejscu mam pytanie: czy cooler ten jest odpowiedni do
Bartka 2500+ [domyslne parametry, nie podkrecany].
Obudowa kompa jest caly czas otwarta. Zastanawiam sie tez nad jakims cichym
wiatrakiem wyrzucajamym powietrze na zewnatrz [naturalnie, wtedy przy
zamknietej obudowie]. Ten standardowo u mnie zamontowany w obudowie
Enlight'a jest niestety bardzo glosny. Oprocz tego myslalem, zeby do
radiatora Zalmana na grafe [wspomniany wczesniej ZM80C-HP) dorzucic ten
opcjonalnie proponowany przez producenta wentylatorek (ZM-OP1).

> mi na silikonie grzał się do 48 stopni w stresie - też Barton 2500+, na
> ceramiku dochodzi do 44 stopni max

pozdrawiam