Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:12:51 MET DST

Proces "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> zwrócił błąd:
> Czy ten UPS ma też 8 miesięcy czy pracował dłużej? Jeżeli dłużej - to jest
> możliwe, że przy skoku napięcia, gdy przełączył się na baterie - one nie
> dały rady. Najprościej sprawdzić wyciągając wtyczkę zasilania UPSa
> z prądu - tak kilka razy w niedługim czasie i zobaczyć co się stanie.
> Jak się komputer wyłączy to wiadomo, jak nie - to trzeba szukać dalej...

UPS jest w tym samym wieku co komputer, były razem kupione.

Komputer się wyłącza, po chwili zapala się lampka "overload". Jest to
dziwne, bo wskazuje na to że UPS jest za słaby. Dotąd się jednak sprawdzał.
Czyżby Chieftec pobierał tyle więcej proądu w czasie rozruchu niż poprzedni
zasilacz? Co ciekawe odłączenie monitora od UPS nic nie pomaga, sam
komputer też się wyłącza.

Korci mnie żeby włożyć inny zasilacz na próbę, ale mam tylko jakiegoś
X-Powera P4 300W pod ręką, nie wiem czy się odważę... ;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze