Części do laptopa - pytania

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 12:25:26 MET DST

Witam!

Potrzebuje pilnie kupić do laptopa IBM ThinkPad 600 dysk twardy. Nie
potrzebuje dużej pojemności 6 - 8 gb starczy (używany najlepiej, ale
sprawny), obecnie jest 4 gb firmy HITACHI DK227A-41 Cyl7944 H16 S63

Bo włożenie większego np. 20 gb może nie pasować albo zbyt szybko sie
przegrzewać. Dobrze myśle ?

Czy wszystkie dyski do laptopów mają ten sam rozmiar 2.5" ? Bo jak
wyciągnąłem dysk to widać że był do jakiejś obudowie przykręcony.
Czy będzie pasować z innej firmy dysk ? Jakiej firmy polecacie dyski ?

Drugą rzeczą jaką chce kupić jest 64 mb RAM - czy dużą różnicę
odczuje w szybkości gdy mam 64 mb. System to Win 98.

Szukałem na allegro, ale nie ma nic na śląsku - nie moge pozwolić na
zakup w ciemno bez sprawdzenia. Zna ktoś dobry sklep z takimi rzeczami ?

Pozdrawiam Paweł