Re: 200GB....wybieram Firme XXX ????

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 12:02:18 MET DST

Mariusz napisał:

> Ja miałem IBMa 30 GB, padł, ale teraz z perspektywy czasu wiem,
> że mógł go dobić zasilacz pracujący na granicy mocy

To nie był zasilacz. IBM oficjalnie przyznał się, że problem
stanowiła powłoka ochronna talerzy, która odkształcała się przy
temp. 55 st. C. Tym sposobem padło baaardzo wiele tych dysków,
głównie modele pochodzące z fabryki na Węgrzech, m.in. mój IBM 60
GB - nigdy mu nie wybaczę ;)

> Hitachi mam od 0,5 roku i zero problemów.

Bardzo lubię dyski WD, ale czytając tyle pozytywnych postów o
nowych dyskach Hitachi zaczynam powoli nabierać ochotę na jednego
z nich :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper