Re: SEAGATE

Autor: szogun <szikaka_usun_to_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 08:09:33 MET DST

> Moze sklep zmien? Moze dyskow nie umieja przechowywac.. nie wiem ale jak
by
> mi dyski mialy padac co rok, dwa, to dzis chyba bym byl maniakiem robienia
> backupow na wszelkiej masci nosnikach...

Witam
sklep będzie ciężko zmienić, bo kupowane w różnych miejscach, a jesli chodzi
o dane, to na szczęście przy pomocy knoppixa udało mi się około 95%
odzyskać, trwało to co prawda całą noc, ale zawsze lepsze to niż nic.

Kolejny dowod na wyższość linuxa :) winda nawet tych partycji nie widziała,
a tak się kopiowało ciągle plując błędami, ale w sumie nawet muzyki nie
przyzarło :D

pozdrawiam
szogun